Onderwerp: Ik ben oldskool =D
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«12»Laatste pagina
-2
Samen met Ruolio. Ja, de rest van de oldskoolers zijn ook oldskool, maar Roel en ik zijn hier al vanaf begin 2007. Wij zijn de 2 oudste oldskoolers van fc.nl nu nog online :D
yay, attentie***.
yay, attentie***.
0
Mooi jongen, lees de andere criteria ook maar even.
Je bent namelijk zeker geen betere oldskooler dan bijvoorbeeld Geoffrey of Felia.
Je bent namelijk zeker geen betere oldskooler dan bijvoorbeeld Geoffrey of Felia.
0
- Je account is uiterlijk in het jaar 2008 gemaakt, dit jaartal zal onregelmatig veranderd worden. --2007 zelfs--
- Je bent een regelmatige tijd actief geweest sinds de aanmaak van je account. --Ja ook--
- Je hebt een bepaalde sfeer weten op te brengen, dus je bent niet de hele tijd op de achtergrond geweest zonder ook maar enige nuttige dingen gezegd, gedaan te hebben.--Ik heb zeker een bepaalde sfeer gebracht. In het verleden slechter dan nu, maar toch zeker een bepaalde sfeer ;-P--
- Je wordt door andere (een meerderheid van) oldskoolers geaccepteerd als een oldskooler.-- Ja, dat word ik. Vast en zeker--
Ik zeg ook niet dat ik beter ben, maar zeg alleen dat ik ouder ben.
- Je bent een regelmatige tijd actief geweest sinds de aanmaak van je account. --Ja ook--
- Je hebt een bepaalde sfeer weten op te brengen, dus je bent niet de hele tijd op de achtergrond geweest zonder ook maar enige nuttige dingen gezegd, gedaan te hebben.--Ik heb zeker een bepaalde sfeer gebracht. In het verleden slechter dan nu, maar toch zeker een bepaalde sfeer ;-P--
- Je wordt door andere (een meerderheid van) oldskoolers geaccepteerd als een oldskooler.-- Ja, dat word ik. Vast en zeker--
Ik zeg ook niet dat ik beter ben, maar zeg alleen dat ik ouder ben.
0
Wat heb je dan allemaal gedaan hier?
In mijn ogen echt geen ruk.
En actief ben je niet, je bent een zo'n beetje een jaar weggeweest.
In mijn ogen echt geen ruk.
En actief ben je niet, je bent een zo'n beetje een jaar weggeweest.
0
Ik ben 2 maanden weggeweest, en jouw goden felia en Geoffrey66 zijn ook niet perfect. Felia is hier ook (bijna) nooit meer online. Geoffrey wel, maar wat heeft hij hier dan allemaal gedaan? of Shadow_Chaos?
Ik heb hier veel toernooien en ACWW parties georganiseerd, en mijn topic kijken!kijken!kijken!kijken! was wel populair.
En, wat heb jij allemaal gedaan =)
Ik heb hier veel toernooien en ACWW parties georganiseerd, en mijn topic kijken!kijken!kijken!kijken! was wel populair.
En, wat heb jij allemaal gedaan =)
0
Mensen
Ik ben de meest epische oldskooler die der is puur omdat ik het zeg :)
Ik ben de meest epische oldskooler die der is puur omdat ik het zeg :)
Eerste pagina«12»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 58
Leden online: 0