Onderwerp: Ik ben oldskool =D
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«12»Laatste pagina
0
Nathan heeft kapsones terwijl hij helemaal geen oldskooler is.
Met één succesvol topic red je het echt niet hoor. :')
En we hebben het over de dingen buiten gaming, want daar gaat het hele oldskooler zijn om. En het gaat erom dat fc waarschijnlijk precies hetzelfde zou zijn als jij er nooit was geweest.
Wat ik heb gedaan?
FCC.
Met één succesvol topic red je het echt niet hoor. :')
En we hebben het over de dingen buiten gaming, want daar gaat het hele oldskooler zijn om. En het gaat erom dat fc waarschijnlijk precies hetzelfde zou zijn als jij er nooit was geweest.
Wat ik heb gedaan?
FCC.
0
;-)
Je vergeet het fc.nl overzicht, dat jij samen met Lars had/hebt
Je vergeet het fc.nl overzicht, dat jij samen met Lars had/hebt
0
Wat the hell is dit voor *** topic? Gaat het er hier nou om wie FC eerder heeft gevonden?
Nathan is soms 3 maanden gewoon foetsie, liegt de hele shit bij elkaar en durft nie eens naar een FMM (Bron, FMM3!)...
Nathan is oldskool jah, maar wel Oldskoolfag.
Nathan is soms 3 maanden gewoon foetsie, liegt de hele shit bij elkaar en durft nie eens naar een FMM (Bron, FMM3!)...
Nathan is oldskool jah, maar wel Oldskoolfag.
0
Maakt het uit dat ie niet naar FMM durft?
Whisker durft het toch ook niet? XD
Whisker durft het toch ook niet? XD
0
:P Nathan had gezegd dat die kwam, we gingen er allemaal van uit, staan we daar met ze alle "waar de fack is nathan?", ik hem opbellen :').... krijg je een of andere *** smoes te horen :P... das gewoon triestheid.
0
Noud, ben ik de spook? :P
En jah klopt Nathan kwam niet opdagen. kan ik me nog goed herinneren. XD
Met SC! =D
En jah klopt Nathan kwam niet opdagen. kan ik me nog goed herinneren. XD
Met SC! =D
0
Ja, das best ***lig dat je daar over begint, want dat was echt zo. Het was HELEMAAL niet dat het op dat moment gebeurde. Mijn oma was die ochtend overleden. het was niet de begrafenis, anders had ik me al veel eerder afgemeld. Maar wanneer is eigenlijk de volgende FMM? Ja, bukkum, als er iemand aan de lijn komt:'Waar ben je?' Terwijl ik eerst niet wist wie je was, dan schrik je ja. xD
0
Ik ben member van juni 2007 maar toch wil ik deze vraag stelle..
Who the fock is Nathan? ;')
Who the fock is Nathan? ;')
0
Dat verhaal over ze oma is ge*** -_-
Weet nog hoe die ut vertelde:
"Ja, ik klonk idd alsof ik schrok, maar dat was omdat net me Oma 5 minuten geleden was overleden... Daarom was ik ook niet op de FMM natuurlijk"
Dit heeft die gezegd, als je ff nadenkt, hij kon in die 5 minuten nooit naar Gouda komen... Dus van te voren wist die al dat die nie ging -_-
Weet nog hoe die ut vertelde:
"Ja, ik klonk idd alsof ik schrok, maar dat was omdat net me Oma 5 minuten geleden was overleden... Daarom was ik ook niet op de FMM natuurlijk"
Dit heeft die gezegd, als je ff nadenkt, hij kon in die 5 minuten nooit naar Gouda komen... Dus van te voren wist die al dat die nie ging -_-
0
tjah ik ben ook niet naar de fmm meetings gegaan pach..xd maar gewoon omdat ik niet kon en geen vervoer had maarjaxD
ik ben ook oldschool:)
ik ben ook oldschool:)
Eerste pagina«12»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 21
Leden online: 0