Onderwerp: Ik heb THE GAME gewonnen!!!!

Terug naar de lijst met onderwerpen.

Eerste pagina«1»Laatste pagina

2-9-2010 23:01
-1
+
-
Ik zie al weken staan dat jullie tegen mekaar zeggen dat de game is verloren maar al die tijd dacht ik bij THE GAME aan een gewoon spel als super smash bros brawl of call of duty en dat jullie elkaar zaten te pesten maar het blijkt dus dat THE GAME een spel op zich is. Daar kwam ik gister achter en heb dus gister voor de eerste keer aan THE GAME gedacht en dus gewonnen. yaaaay!
2-9-2010 23:02
0
+
-
THE GAME
3-9-2010 07:35
0
+
-
Je verliest dan dude
-,-
3-9-2010 10:27
0
+
-
Ik weet niet of dit sarcasme van je is Whisker maar even voor de duidelijkheid.

The Game is inderdaad een spel op zich, iedereen doet eraan mee ongeacht of je weet of het wel of niet bestaat.
Het moment dat je bewust aan The Game denkt heb je "verloren". Je kan het spel (helaas) niet winnen. Daarom is het dus zo irritant. Als je verloren hebt moet je het overigens aan een of meerdere personen vertellen :P (ik heb nu ook verloren maar ja het boeit me niet meer, ik probeer het te vergeten en niet hardop te zeggen als ik verloren heb want het is toch alleen maar onzin).
3-9-2010 11:27
0
+
-
THE game is toch Guitar Hero?
3-9-2010 15:39
0
+
-
^Ja maar THE GAME is niet THE game. Okee?
3-9-2010 16:24
Aangepast op: 3-9-2010 16:24
0
+
-
Jawel: The game = THE game = the GAME = THE GAME = Guitar Hero.
3-9-2010 16:28
0
+
-
Ik doe niet mee aan THE GAME.
3-9-2010 16:36
0
+
-
Dat merk ik aan je trofeeën. Je zou hem beter kopen. Koop GH6 met alle instrumenten.
4-9-2010 00:20
0
+
-
maar bij the game dacht ik niet aan THE GAME maar aan een gewone game en daarom dus niet aan THE GAME op zich. Yaay ik win THE GAME!!!!!!!!!!

Eerste pagina«1»Laatste pagina

Terug naar de lijst met onderwerpen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.

Bezoekers online: 42
Leden online: 0

Friendcodes.nl is niet geaffilieerd met Nintendo.
Stuur voor opmerkingen of vragen over de website, link exchanges en advertentiemogelijkheden een email naar:contact (a) friendcodes (punt) nl