Onderwerp: Deze site is best wel facking saai en nutteloos.
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«1»Laatste pagina
2
Daarom kom ik hier om hele zinvolle topics te bouwen zoals DEZE!!!!!
Deze topic gaat over het nederlands. Ik vind dat er een nieuw woord moet komen voor 'cool' en 'de beste'
Er moet een woord komen dat zowel cool als de beste betekend en omdat mijn naam Xavier Blijd is moet dat woord vanzelfsprekend xavier-Blijd zijn.
Eens?
Deze topic gaat over het nederlands. Ik vind dat er een nieuw woord moet komen voor 'cool' en 'de beste'
Er moet een woord komen dat zowel cool als de beste betekend en omdat mijn naam Xavier Blijd is moet dat woord vanzelfsprekend xavier-Blijd zijn.
Eens?
-1
Eens
Daarnaast toevoegen aan het lijstje:
Loser -> *KNIP*
Nerd -> *KNIP*
Homo -> *KNIP*
het werkwoord *KNIP*en zal dan gelijk staan het werkwoord smurven. dus voorbeeld:
Die homo smurf is een loser -> De *KNIP* smurf is een *KNIP*.. Goed plan, weet iedereen waar we het over hebben, sterker we kunnen zelfs een foto van je in de dikke van Dale plakken.
Bedankt voor deze wonderbaarlijk mooie aanvulling op de Nederlandse taal.
Daarnaast toevoegen aan het lijstje:
Loser -> *KNIP*
Nerd -> *KNIP*
Homo -> *KNIP*
het werkwoord *KNIP*en zal dan gelijk staan het werkwoord smurven. dus voorbeeld:
Die homo smurf is een loser -> De *KNIP* smurf is een *KNIP*.. Goed plan, weet iedereen waar we het over hebben, sterker we kunnen zelfs een foto van je in de dikke van Dale plakken.
Bedankt voor deze wonderbaarlijk mooie aanvulling op de Nederlandse taal.
2
Stelletje idioten zomaar een naam gebruiken die niet van jullie is!! Schande hier doen we aangifte tegen!! Met de verkeerde begonnen kan ik je wel vertellen
2
En het mooie is nog, zo makkelijk om ip adressen te achterhalen. Klacht is ingediend is de reactie niet naar tevredenheid is dan gaat die aangifte er komen. Vind het belachelijk!!!!! Soms is het handig om eerst na te denken ipv impulsief handelen.
0
Waarom word homo zoveel als scheldwoord gebruikt? Het maakt het leven van echte homo's alleen maar Kudder, zielige mensjes zijn jullie toch.
0
Meeste homo's willen een pik in hun reet hebben. Als iemand je een homo noemt dan beweerd hij dat je waarschijnlijk een pik in je reet wilt hebben. Meeste mensen vatten dat op als een belediging omdat ze het goor vinden.
0
Wow 28 dat is een van de weinige keren dat het me opviel dat je niet in capslock typte =O
Eerste pagina«1»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 11
Leden online: 0