Onderwerp: pokemon battles 5th gen
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«12»Laatste pagina
1
Naarmate de vakantie er nog is aan komt ben ik van plan om nog is een pokemon battle wedstrijd te geven. De regels zijn simpel:
- 6 vs 6 single battle
- sleep clause (niet meer als 1 pokemon tegelijk in slaap)
- hold items allowed
je zal het tegen 6 pokemons uit de lijst moeten opnemen:
- gurdurr
- krookodile
- gothitelle
- darmanitan
- scolipede
- chandelure
- musharna
- leavanny
- gigalith
- seismitoad
- galvantula
- unfezant
- amoonguss
- cryogonal
- mienshao
- maractus
- beheeyem
- golurk
- druddigon
- stunfisk
- cofagrigus
- garbodor
- sawsbuck
- druddigon
- haxorus
- durant
- sawk
Prijs:
Zoals altijd voorzie ik een mooie prijs voor degenen die winnen. In dit geval is het een pokemon uit het team waartegen je speelt maar wordt wel door mij bepaalt welke.
Inschrijven voor de wedstrijd gebeurt op dit topic en dan wordt er een datum en tijdstip op geplaatst.
- 6 vs 6 single battle
- sleep clause (niet meer als 1 pokemon tegelijk in slaap)
- hold items allowed
je zal het tegen 6 pokemons uit de lijst moeten opnemen:
- gurdurr
- krookodile
- gothitelle
- darmanitan
- scolipede
- chandelure
- musharna
- leavanny
- gigalith
- seismitoad
- galvantula
- unfezant
- amoonguss
- cryogonal
- mienshao
- maractus
- beheeyem
- golurk
- druddigon
- stunfisk
- cofagrigus
- garbodor
- sawsbuck
- druddigon
- haxorus
- durant
- sawk
Prijs:
Zoals altijd voorzie ik een mooie prijs voor degenen die winnen. In dit geval is het een pokemon uit het team waartegen je speelt maar wordt wel door mij bepaalt welke.
Inschrijven voor de wedstrijd gebeurt op dit topic en dan wordt er een datum en tijdstip op geplaatst.
0
als je wilt wil ik wel meespelen maar niet volgens jouw regels
de regels zijn standard rules no ubers de gewone standard rules eigenlijk ik kan ook alleen maar op battle revoltion kome ook heb ik geen prijs nodig want de pokemons die jij te offeren hebt zijn niet intressant ook is het wat vreemd omdat ja... niet effort value en geen invid value en geen bekende nature dus kunnen ze waardeloos zijn
ik speel tournooien met pokemon dus ik verwacht als je wil spelen de algemene tournooi reglement standard rule
de regels zijn standard rules no ubers de gewone standard rules eigenlijk ik kan ook alleen maar op battle revoltion kome ook heb ik geen prijs nodig want de pokemons die jij te offeren hebt zijn niet intressant ook is het wat vreemd omdat ja... niet effort value en geen invid value en geen bekende nature dus kunnen ze waardeloos zijn
ik speel tournooien met pokemon dus ik verwacht als je wil spelen de algemene tournooi reglement standard rule
0
ok eerst even wat verduidelijken. De standaard rules worden zoizo toegepast (logisch) ik vermeld alleen de bijkomende regels dus. En pokemon battle revolution is hier niet van toepassing, het gaat dus enkel over black en white.
Ten 2de over de prijzen is het heel simpel, ik gebruik namelijk de pokemons zelf tegen je dus kan je makkelijk zien of ze goed zijn of niet.(er staat duidelijk dat je er een uit mijn team krijgt, dus 1 van de 6 waartegen je hebt gevochten).
@messi: simpel dan kan je voor het gevecht zelf overeenkomen welke prijs je in de plaats wilt hebben zoals vb een rare item of een andere pokemon.
Ten 2de over de prijzen is het heel simpel, ik gebruik namelijk de pokemons zelf tegen je dus kan je makkelijk zien of ze goed zijn of niet.(er staat duidelijk dat je er een uit mijn team krijgt, dus 1 van de 6 waartegen je hebt gevochten).
@messi: simpel dan kan je voor het gevecht zelf overeenkomen welke prijs je in de plaats wilt hebben zoals vb een rare item of een andere pokemon.
0
de lijst hier met pokemons wordt geupdate telkens als ik klaar ben met het trainen van een volgende pokemon voor mijn teams
0
Hij bedoelt waarschijnlijk mijn tactieken.
Skill Link Cloyster enzo ;)
Leech seed Sceptile
Dragon Dance Salamance
Rain Dance / Sunny Day Bronzong
Choice Scarf Chandelure
En een Alakazam zoals alle goed getrainde Alakazams.
Skill Link Cloyster enzo ;)
Leech seed Sceptile
Dragon Dance Salamance
Rain Dance / Sunny Day Bronzong
Choice Scarf Chandelure
En een Alakazam zoals alle goed getrainde Alakazams.
0
lol nee bedoelde de regels alhoewel die tactieken ook knap lastig zijn xD
en me regels bedoel ik 3 vs 3 en lvl 50 pokemon
en me regels bedoel ik 3 vs 3 en lvl 50 pokemon
0
Nja, ik level ze ni tot 100. xD Dusja. En als je met lv100's staat te vechten tegen lv.40 ofzo, is't de moeite ni da we spelen he :P
Eerste pagina«12»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 19
Leden online: 0