Onderwerp: Über battle.

Terug naar de lijst met onderwerpen.

Eerste pagina«12»Laatste pagina

22-1-2012 10:32
Aangepast op: 22-1-2012 10:40
0
+
-
Heeft iemand zin om eens een battle te doen met enkel übers? xD (Op Black/White)

Arceus, Blaziken, Darkrai, Deoxys-A, Deoxys, Dialga, Excadrill, Garchomp, Giratina, Giratina-O, Groudon, Ho-Oh, Kyogre, Lugia, Manaphy, Mewtwo, Palkia, Rayquaza, Reshiram, Shaymin-S, Thundurus, Zekrom
23-1-2012 18:57
0
+
-
IK HEB WEL ZIN!

ALLEEN IK HEB GEEN POKEMON B/W. IK HOOP DAT DAT GEEN PROBLEEM IS.
Avatar van glenninatorglenninator
26-1-2012 21:19
0
+
-
kwil wel vechten maar kgebruik gwn geen legends dan (meeste staan trouwens nog op men diamond) x3 pm me maar wanneer je wil vechten x3
26-1-2012 21:30
0
+
-
Nu?
26-1-2012 22:04
Aangepast op: 26-1-2012 22:06
0
+
-
nu ga nogal moeilijk, wa dacht ge van morgen? ik kan heel de dag dus zet maar gwn het tijdstip in ne pm
26-1-2012 22:09
0
+
-
GEEN LEGENDS MAAR TOCH WEL UBERS?
27-1-2012 19:44
0
+
-
lol ik gebruik geen legends omda ik voor men eigen team geen legends toesta in mijn contest
27-1-2012 23:46
0
+
-
WAAROM NIET? UBERS BANNEN DAT BEGRIJP IK WEL, DIE ZIJN TE GOED. MAAR WAAROM LEGENDS BANNEN? WAT IS DE LOGIKA DAAR ACHTER?
28-1-2012 20:51
0
+
-
lol meeste legends hebben zo'n aanval die te sterk is en hebben meestal betere stats dan normale pokemons (logisch)
Avatar van Shadow_ChaosShadow_Chaos
28-1-2012 22:00
0
+
-
Als het was omdat ze te sterk waren dan had je alle Ubers willen bannen, en niet alle legends. Tenzij je een grote noob bent. Dan begrijp ik wel dat je Pokemon zoals Entei en Mesprit bant zonder Ferrothorn of Cloyster te bannen.
29-1-2012 09:38
0
+
-
Jij kende toch geen 5th gen Pokémon? Behalve Genesect.
29-1-2012 12:24
0
+
-
shadow khad kunnen weten da ge weer zou komen discussiëren. Legends hebben van nature al betere stats terwijl da bij pokemons als cloyster en ferrothorn nog volledig kan afhangen van de manier van trainen, het lvl waarop je de pokemon vangt/breedt, en de nature van de pokemon. Niet elke cloyster is even sterk terwijl bij dezelfde legendaries er maar weinig verschil is tussen hun stats.
29-1-2012 12:59
0
+
-
enkel Adamant Cloyster met Skill Link is goed. xD
29-1-2012 14:19
0
+
-
Als je zo veel geeft om stats, ban dan gebaseed op stats. Bijvoorbeeld door alleen Pokemon met minder dan 600 totaal toe te staan. Want door alleen legends te bannen sta je andere Pokemon met hogere of gelijke stats toe. Vanwege hun stats is dus geen goede reden om alleen legends te bannen.

En ik weet dat Cloyster voorspelbaar is, maar Tyrannitar is minder voorspelbaar dan Raikou en toch ban je alleen Raikou dus onvoorspelbaarheid is ook geen goede reden om legends te bannen.

Er bestaat geen goede reden om alleen legends te bannen omdat de rol van een Pokemon in het verhaal irrelevant is met hoe goed hij is in een battle.

@Geoffrey66: Ik heb Pokemon Online gespeeld =p
29-1-2012 15:55
0
+
-
Waarom zouden stats zoveel uitmaken? Als je slim genoeg bent doe je de juiste aanvallen op het juiste moment.
29-1-2012 16:17
0
+
-
STATS ZIJN OOK NIET ALLES MAAR WAAROM ZE VEEL UITMAKEN DAT LIJKT ME BEHOORLIJK LOGISCH
29-1-2012 16:50
0
+
-
Shadow_Chaos.
29-1-2012 18:28
0
+
-
@ 28: je snapt het niet helemaal. De reden waarom ik legends zou bannen is simpel, iedereen vangt ze op hetzelfde lvl met afhankelijk van hun nature bijna dezelfde stats. Daarom is het dus niet mogelijk om legends zelf naar je eigen wensen te trainen zoals het geval is bij gwne pokemons. Bij gewone pokemons kan je ze nog herbreeden om van lvl 1 de training te bepalen en de nature te kiezen.

@ chantal: zelfs als je de juiste aanvallen doet bepalen stats nog steeds een groot deel van het gevecht. Ook al is je aanval supereffectief toch kan het zijn dat die bijna geen damage doet omdat je tegenstander zijn juiste stats hoog genoeg zijn om die damage te verminderen. ook de speed stat is zeer belangrijk, de eerste aanval kunnen doen kan beslissend zijn in een gevecht.
29-1-2012 20:49
0
+
-
OKEE
IK WEET NIET WELK LEVEL DE WILDE POKEMON ZIJN IN B/W

ALHOEWEL IK NIET DENK DAT JE ARGUMENT STAND HOUDT OP LEVEL 100
30-1-2012 12:21
0
+
-
je snapt het nog steeds niet he 28. Ik zal het je nog 1 keer kort uitleggen, legends vang je altijd op eenzelfde level en hebben bijna dezelfde stats. Andere pokemons kan je vangen/breeden om zo hun nature, lvl voor EV/IV training en moves kiezen. Uiteindelijk komen al die pokemons tot lvl 100.

Het verschil is dat dezelfde legends ongeveer dezelfde stats hebben omdat je ze altijd op eenzelfde lvl vangt en vanaf eenzelfde lvl begint te trainen. Bij de gewone pokemon kunnen er enorme verschillen ontstaan vanwege hun manier van training, hun lvl waarop je ze hebt gevangen/gebreed en hun nature. Zo kan je bevoorbeeld een cloyster hebben met 450 defense en 175 attack of eentje van 325 defense en 215 attack enzovoort enzovoort. Er kunnen enorm veel verschillen zijn tussen 2 dezelfde gewone pokemons van hetzelfde lvl. Dit is niet het geval bij legends.

Eerste pagina«12»Laatste pagina

Terug naar de lijst met onderwerpen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.

Bezoekers online: 13
Leden online: 2
Niels-, daviddeboer

Friendcodes.nl is niet geaffilieerd met Nintendo.
Stuur voor opmerkingen of vragen over de website, link exchanges en advertentiemogelijkheden een email naar:contact (a) friendcodes (punt) nl