Onderwerp: Mirage Island
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«12»Laatste pagina
0
Nee, en er is nu iets met de batterij van mijn RSE games ofzo, waardoor tijd-gebasseerde events niet meer gebeuren enzo.. Mirage island dan toch ook niet meer?
0
Nope, elke 24 uur verandert het Mirage Island nummer. xD
Een getal tussen 0x0000 en 0xFFFF (1 op 16^4 = 65536)
Een getal tussen 0x0000 en 0xFFFF (1 op 16^4 = 65536)
0
Nooit geweest. Heb wel een hele tijd geprobeerd er te komen. Mja, je kunt er toch niks. Alleen maar een berrie pakken en een paar pokemon bevechten.
0
Je zou verwachten om Mew "the mirage"(zo noemen ze haar in blue rescue team) te vinden op Mirage island...
0
Nee Latios en Latias zijn roaming na de pokeleague (wow dit weet ik nog na jaren geleden ofzo lol)
0
Oh ja, je hebt gelijk, er zijn daar geen legendarische.
0
Lati@s zit op Southern Island, waar je alleen via een event kan geraken.
0
*als je Ruby hebt.
Als je Sapphire hebt dan is dat Latios.
Emerald weet ik niet want dat spel heb ik nooit gespeeld XD
(wow dat ik nog zo veel weet na zo veel jaar lol =O )
Als je Sapphire hebt dan is dat Latios.
Emerald weet ik niet want dat spel heb ik nooit gespeeld XD
(wow dat ik nog zo veel weet na zo veel jaar lol =O )
0
@ staat voor o of a xP
En in Emerald kun je zelf kiezen. En de tegengestelde van je keuze zit dan op Southern Island ^^
En in Emerald kun je zelf kiezen. En de tegengestelde van je keuze zit dan op Southern Island ^^
0
lol ik dacht al waarom zegt niemand gewoon Latias maar moet die tweede a per se een @ zijn? XD
Maar ok lol
Maar ok lol
0
Wat ik wel jammer vind is dat de oude legendaries zo makkelijk te krijgen zijn doordat ze in veel games voorkomen. Zoals Articuno, Zapdos, Moltres, ...
Ik hoop als ze een Hoenn remake maken, dat ze Azelf, Uxie en Mesprit er niet insteken.
Ik hoop als ze een Hoenn remake maken, dat ze Azelf, Uxie en Mesprit er niet insteken.
1
Indd niet =S
Of ze moeten een remake van Hoenn maken waarbij het mogelijk is om ook naar alle andere regions te gaan die er ooit gemaakt zijn.
Of ze moeten een remake van Hoenn maken waarbij het mogelijk is om ook naar alle andere regions te gaan die er ooit gemaakt zijn.
Eerste pagina«12»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 11
Leden online: 2
Niels-, daviddeboer