Onderwerp: Wat te doen als je op school bijna een deadline mist
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«1»Laatste pagina
0
1) Open een afbeelding in kladblok
2) Kopieer de inhoud van kladblok
3) Plak deze in Word
4) Sla dit document op op je computer als een word-document, en stuur dit naar je leraar of lerares
5) Vermeld in je mailtje aan de leraar of lerares dat je morgen (of later deze week) nog een fysieke kopie in zijn of haar postvak doet
6) ?????
7) PROFIJT ! ! !
2) Kopieer de inhoud van kladblok
3) Plak deze in Word
4) Sla dit document op op je computer als een word-document, en stuur dit naar je leraar of lerares
5) Vermeld in je mailtje aan de leraar of lerares dat je morgen (of later deze week) nog een fysieke kopie in zijn of haar postvak doet
6) ?????
7) PROFIJT ! ! !
0
Ik citeer;
ÿØÿà JFIF H H ÿÛ C
$.' ",#(7),01444'9=82<.342ÿÀ
á" ÿÄ ÿÄ C !1A"Qaq#2$BR¡3±%4bÁÑ5áðrñCDSTÿÚ ? ßM½}!G¸£Ç©¶ûjÕÁ
;v"ÔòÄç'm«:dvÑ!:W«ùv5
§§ÆH¬èæ0ò¦ÙEÝõg<öÊ êÀÚ§zß¾D¤mÉ9£_¶l× wÍmN>HâµÒý<po§ÌÊ{µH n¦@Ø|
éÒè¿#7QÛ§ñß;rß³AQ¾;ÔºRÎÞÙÇÅ| A oNõ4Ý5ojªÝ;#ºÔ:`Ä,;çe©£ãIJθäûÓNâÒî§°ÅÔfûHÆ9ÅK©.6>â(²9ÜbéÀinh`Ôpûï±£up|µ_ìhÐl `5߯L_Þ]¨ß©úÔSú}©û«`À $¯>Ô mÁÏ<ÒòcösÞµÕ«L
ó¶qD±ÞÍþô½é¼~û/RÓÇj,_ò¾ÙPzzf j@8o18´ /éÇÖÀÎ «æ§ÁÞcCí§üUOÀ¹R8=©®¢5<[êù¦cMVàwcUöhEñçrhÝPj`
-Ö|RXýè7ÍXÜäÛ°>Ýé{~ïÊ|þM|Ù¥ÿ «Û,ÀúöîiµªààPçu~h½I<#Wa¿µý´¾4ĸý¤`Tmî-ÛLÈÃÆBÒ¶z¿j8lòx©9+Ô'q¶k}AA¹çg¨ApvçHý næ³§¦l¤ë¨gNÿ uÆ7Åc#©gæz3<zÎ0yÆÔ[Ó5RÛ6£Ú}ÇjI,Lðù¡\G ¥G&êè¢ãpO@^ öÞ£Ò×T2ã±Ú nu:=YæÔÀ&¡¹î)Å?éïÚ³¦ ϵ/hë¶ÆsSêaZâ=Zn|5 9ßM¥äFù\ïÚ ~¢Tãc½ªb@G|QbR,°yÅ+ÓA3¾I=³ËÐz¿S«û>ô>
ÅlÀç$K³Ô=÷¢õAù+§{TPP)+léÈ:³ØñLõ,éS=èfÌ6æéÙW|ï½Bôp¦M?éÿ ©øçz×PQæÆAïÞi±Õ¸¤úrþf>h½@Fv<SìZÔ0'½%dÙ»pqÑ:,Ñ-K-¢ÿ ÁIZïQ¶»$[>ÛÔ,43®r
ÏÅ|ýôo^¯e½ùÀÛ4Ý»êÎ
ÿØÿà JFIF H H ÿÛ C
$.' ",#(7),01444'9=82<.342ÿÀ
á" ÿÄ ÿÄ C !1A"Qaq#2$BR¡3±%4bÁÑ5áðrñCDSTÿÚ ? ßM½}!G¸£Ç©¶ûjÕÁ
;v"ÔòÄç'm«:dvÑ!:W«ùv5
§§ÆH¬èæ0ò¦ÙEÝõg<öÊ êÀÚ§zß¾D¤mÉ9£_¶l× wÍmN>HâµÒý<po§ÌÊ{µH n¦@Ø|
éÒè¿#7QÛ§ñß;rß³AQ¾;ÔºRÎÞÙÇÅ| A oNõ4Ý5ojªÝ;#ºÔ:`Ä,;çe©£ãIJθäûÓNâÒî§°ÅÔfûHÆ9ÅK©.6>â(²9ÜbéÀinh`Ôpûï±£up|µ_ìhÐl `5߯L_Þ]¨ß©úÔSú}©û«`À $¯>Ô mÁÏ<ÒòcösÞµÕ«L
ó¶qD±ÞÍþô½é¼~û/RÓÇj,_ò¾ÙPzzf j@8o18´ /éÇÖÀÎ «æ§ÁÞcCí§üUOÀ¹R8=©®¢5<[êù¦cMVàwcUöhEñçrhÝPj`
-Ö|RXýè7ÍXÜäÛ°>Ýé{~ïÊ|þM|Ù¥ÿ «Û,ÀúöîiµªààPçu~h½I<#Wa¿µý´¾4ĸý¤`Tmî-ÛLÈÃÆBÒ¶z¿j8lòx©9+Ô'q¶k}AA¹çg¨ApvçHý næ³§¦l¤ë¨gNÿ uÆ7Åc#©gæz3<zÎ0yÆÔ[Ó5RÛ6£Ú}ÇjI,Lðù¡\G ¥G&êè¢ãpO@^ öÞ£Ò×T2ã±Ú nu:=YæÔÀ&¡¹î)Å?éïÚ³¦ ϵ/hë¶ÆsSêaZâ=Zn|5 9ßM¥äFù\ïÚ ~¢Tãc½ªb@G|QbR,°yÅ+ÓA3¾I=³ËÐz¿S«û>ô>
ÅlÀç$K³Ô=÷¢õAù+§{TPP)+léÈ:³ØñLõ,éS=èfÌ6æéÙW|ï½Bôp¦M?éÿ ©øçz×PQæÆAïÞi±Õ¸¤úrþf>h½@Fv<SìZÔ0'½%dÙ»pqÑ:,Ñ-K-¢ÿ ÁIZïQ¶»$[>ÛÔ,43®r
ÏÅ|ýôo^¯e½ùÀÛ4Ý»êÎ
0
Of je zegt dat je bus op die tijd niet meer kwam wegens verkeer...
Het werkt bij mij.
Het werkt bij mij.
0
Ik heb zojuist een back-up plan gevonden voor als Wikipedia op zwart gaat.... =)
0
Chantal, je kunt ook een fysieke kopie van wikipedia in boekvorm kopen: http://img.labnol.org/di/wikipedia-book.jpg
http://img.labnol.org/di/wikipedia-print.jpg
http://img.labnol.org/di/wikipedia-print.jpg
0
Antlet, dat zou kunnen... maar mijn dak is niet hoog genoeg voor al die artikelen.......
0
Hoeveel edities zullen van die fysieke kopie wel niet uitgeven zijn? Wikipedia verandert continu, dus zal wel over 9000 zijn ofzo.
0
Dat is zo geniaal dat het misschien wel de moeite waard is dat ik het ga testen :O
Alleen jammer dat we van die old skool leraren hebben die alles al meteen fysiek willen hebben :(
Alleen jammer dat we van die old skool leraren hebben die alles al meteen fysiek willen hebben :(
0
dan print je het uit en geef je het aan ze =P
zeg dat het werkstuk of boek of wat dan ook over je vaderland ging en dat dat de taal was. =P
Lol epic fail ik zei moederland XD
zeg dat het werkstuk of boek of wat dan ook over je vaderland ging en dat dat de taal was. =P
Lol epic fail ik zei moederland XD
0
Of je maakt een word document, opent het in kladblok, veranderd een paar tekens, leraar of lerares kan het niet openen omdat er een fout in zit, heb je nog wel 3-4 dagen de tijd
0
Of je kiest gewoon een afbeelding en doet:
Image.jpg
Naar:
MIJN_PRACHTIGE_WERKSTUK.docx
Bovendien trappen leraren hier op mijn school niet meer in. derp.
Image.jpg
Naar:
MIJN_PRACHTIGE_WERKSTUK.docx
Bovendien trappen leraren hier op mijn school niet meer in. derp.
0
Zeg gewoon zo sorry vuilniskar voor mijn bus =) doe ik toch 2keer per maand ofzo :p
Eerste pagina«1»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 9
Leden online: 1
daviddeboer