Onderwerp: Pokémon Gray / Remake Pokémon Ruby/Sapphire
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«1»Laatste pagina
0
Ik denk 3ds :S maar ik hoop DS!!! Dan sla ik het kopen van black over en ga ik daarvoor!!!
0
Of ik doe dat niet omdat ik moet gaan sparen voor andere belangrijkere dingen zoals een kamer, zorgverzekeringen, kleren, schoenen, etc etc etc :D
0
Kleren en schoenen belangrijk? Wou je je hele kast volstouwen ermee soms? Vrouwen..
Ik ga er vanuit dat die op de 3DS uitkomen, anders dan wtf ik em.
Ik ga er vanuit dat die op de 3DS uitkomen, anders dan wtf ik em.
0
Of ik zorg dat ik niet zo veel hoef te werken zodat ik nog tijd heb om te studeren en een betere baan kan krijgen =)
0
Of je gaat minder studeren zodat je een 3DS kan kopen, keuzes keuzes... xd
1
Of jij zou beter wat meer studeren zodat je geen DT-fouten maakt. verdient*
0
Of ik ga harder studeren zodat ik een betere baan kan krijgen en ik een 3ds kan kopen en als ik een ander kleurtje wil ik er nog eentje koop =P Of gewoon meteen alle kleuren koop XD
Maar ff serieus als ze ds spellen blijven maken worden die denk ik stukke goedkoper nu er ook 3ds spellen zijn enzo =D
Maar ff serieus als ze ds spellen blijven maken worden die denk ik stukke goedkoper nu er ook 3ds spellen zijn enzo =D
0
Dat komt allebei niet maar pokemon black 2 en white 2 en pokemon + nobunagas ambition komt uit
0
Overhaaste conclusies. Natuurlijk komen remakes van R,S,E nog uit. Hoe moeten ze bij Nintendo anders dingen uitmelken.
0
laat hun nou eerst maar pokemon black en white 2 uitbrengen voordat de wereld vergaat ;D
misschien 3ds, maar veel kans dat het ds blijft.
misschien 3ds, maar veel kans dat het ds blijft.
Eerste pagina«1»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 9
Leden online: 0