Onderwerp: Heb hulp nodig

Terug naar de lijst met onderwerpen.

Eerste pagina«1»Laatste pagina

Avatar van Yindi-AliceYindi-Alice
8-2-2012 13:00
Aangepast op: 13-2-2012 19:32
0
+
-
EDIT: Hooi mensen ik heb nu graag woorden nodig voor mijn woordweb :D
8-2-2012 13:05
0
+
-
GAMES ZIJN TOF
8-2-2012 13:50
0
+
-
THE NIGHTMARE IS OVER, FABBER!
8-2-2012 16:29
0
+
-
Noem 2 pagina's vol met namen van games op :3
8-2-2012 16:37
Aangepast op: 8-2-2012 16:38
0
+
-
Onderzoek hoe een crack gemaakt wordt en crack een spel. Zou trouwens ook wel handig zijn als je vertelt voor welk vak het is. Er is natuurlijk verschil tussen geschiedenis en natuurkundige verslagen.
8-2-2012 17:04
0
+
-
Hoe heeft de geschiedenis van de consoles het uiterlijk van de consoles vandaag de dag beïnvloed?

Maken agressieve games mensen agressief?

Welke Zelda game is de beste?
8-2-2012 17:39
0
+
-
Waarom worden games crap als games te populair zijn?
8-2-2012 18:03
0
+
-
Omdat ze dan denken:

Weinig moeite + een update van een oude game = geld²
9-2-2012 14:03
0
+
-
wtf heb hulp nodig en dan gaat het over crap XD
9-2-2012 15:44
0
+
-
Welke crap? Leg jij nou gewoon eens precies uit waarmee we je moeten helpen, zou een hoop domme antwoorden schelen.
9-2-2012 19:05
0
+
-
Zijn games stress verlichtend of stress opwekkend?

Iets met games

Nogwat met games
10-2-2012 10:10
0
+
-
Waarom spelen mensen games?

Wat voor mensen spelen welke games? (welke leeftijd, geslacht, etc.)

Geven tieners (12-18) meer geld uit aan games of aan kleding?
11-2-2012 17:17
0
+
-
Ik heb deze onderzoeksvragen:

1: Welke game is het meest verslavend Antwoord: WoW (weet niet zeker)
2:Wat voor soorten games zijn er (ik weet niet zeker of dit een goeie onderzoeksvraag is :\
3:Wat is gameverslaving en hoe kan je ervan af komen

1 van de meest verslavende games
1 van de meest verslavende games is World of warcraft
World of Warcraft (WoW) is een videospel voor de PC (computer).
Het spel is een MMORPG, dit houdt in dat de speler een eigen personage kan maken en in een virtuele wereld questen kan doen vrienden maken, alles verkennen etc. De wereld van WoW is altijd “online” afgezien dat soms de servers onderhouden worden door Blizzard Entertainment. Het doel van het spel is om een personage te maken, questen doen.

Inhoud van het spel: Servers
Er zijn vier soorten servers waarop de spelers World of warcraft kunnen spelen: PvP, PvE (normaal), RP en RP-PvP
PvP: (Player versus Player (Nederlands): Speler tegen Speler) PvP houdt in dat de speler altijd kan worden aangevallen door spelers van andere factie, Behalve in een thuisgebied van de speler dus bijvoorbeeld: je bent een Alliance en je loopt rond in een andere factie (horde) wat niet jou gebied is daar kan je worden aangevallen en je kan dood gaan.
PvE (normaal) Player versus Environment : (Nederlands)speler tegen omgeving) PvE houdt in dat dat alleen maar kan als je personage in een gebied is van een andere factie of als je PvP aan hebt staan bij je personage.
Een RP (roleplay) RP is een server en wat dit betreft is het ook hetzelfde als een PvE server,maar het heeft iets anders erbij: je word geacht je te gedragen zoals je personage ook zou doen
Een RP PvP server is een Roleplaying server met het PvP-systeem aangezet.
Dus je moet je gedragen als je personage en je kan altijd worden aangevallen.

Inhoud van het spel: Personages
Omdat WoW een Roleplaying game is (rollenspel) maakt de persoon een personage aan op Een server, en diegene kan kiezen tussen 12 klassen. Maar je heb 2 facties (Alliance, Horde) Ze hebben allebij 6 verschillende klassen

Inhoud van het spel: Facties en rassen
Alle personages behoren (afhankelijk van hun ras), bij 1 van de 2 facties. De Alliance (Alliantie) of de Horde. Deze 2 facties zijn vijandelijk naar elkaar opgesteld, Ze spreken elkaars taal niet en kunnen elkaar aanvallen.

De rassen die bij de Alliance horen:
• Dwarves: (dwergen) Zijn waren eerst stenendwergen maar nadat Oldgods een vloek over ze had uitgesproken waren ze tot leven gewekt, Nadat ze naar hun sneeuwachtige bergen zijn verhuis (dun Morogh), hebben ze daar ook een hoofdstad gevestigd Ironforge.
• Gnomes (gnomen) Zij komen oorspronkelijk uit hetzelfde gebied als de dwergen nu zijn gevestigd, Dun Morogh, ze leefden in Gnomeregan. Maar na een explosie van een chemisch experiment is de helft van de gnomen er mee bestem geraakt, de andere helft van de gnomen hebben zich bij de dwergen aangesloten en wonen in een klein gedeelte van Iron Forge, Tinkertown.
• Humans (mensen) Ze hebben al eeuwen op de grond van Eastern Kingdom geleefd met 2 hoofdsteden, Stormwind en Lordaeron. Maar nadat de Scourge king : Arthas, de koning van Lordaeron (zijn vader) had vermoord, is Lordaeron gevallen en is een groot deel van Lordaeron onder invloed van de Scourge en de Forsaken.
• Night Elves: (Nachtelven) Ze halen hun magie en kracht uit de natuur en hebben hun hoofdstad gevestigd op Tedrassil, en Darnassus.
• Draenei: Het zijn een soort blauwachtige mensen uit Outland. Ze zijn op Azeroth gecrasht nadat de Blood Elves hun ruimteschip (The Exodar) hadden gesaboteerd . Na de crash en het herstellen zijn er veel mensen overleden. De Draenei heeft zich gevestigd op de plek van de crash Azuremyst Isles. Ze even nu in wat van het ruimteschip overgebleven is . Dat is nu ook hun hoofdstad geworden.
• Worgen Deze wolfachtige mensen kunnen veranderen tussen mens en wolf, ze leven in Gilneas maar ook in Silverpine Forest en Duskwood.

De rassen die bij de Horde horen:

• Orcs (orken) Zij komen oorspronkelijk uit Draenor (Outland).
• Orcs (Orken) Zij komen oorspronkelijk uit Draenor (Outland).Ze hebben de weg naar Azeroth gevonden door de eerste scheuring tussen beide werelden, die veroorzaakt werd door de krankzinnige en laatste 'Guardian' Medivh. Nadat ze verjaagd zijn door de Humans en Dwarves in Dun Baldar, zijn ze naar Kalimdor gevlucht waar ze een hoofdstad hebben gebouwd: Orgrimmar.
• Tauren. Tauren komt van het Latijnse woord taurus dat stier betekent. Lang geleden was het een nomadenvolk maar ze hebben nu een hoofdstad op bergmassieven in de vallei van Mulgore gebouwd: Thunder Bluff.
• Trolls (Trollen) Zij zijn slank en lang en hebben slagtanden, anders dus dan de trollen uit Lord of the Rings. De Trolls horen oorspronkelijk niet op het continent Kalimdor, maar komen uit Zul'Gurub en Stranglethorn Vale. Door met de Orcs vrede te sluiten hebben ze hun plaats gekregen bij 'Echo Isles' in Durotar.)
• Undead/Forsaken (ondoden, oorspronkelijk 'Scourge', maar maakten zich los uit de heerschappij van Arthas. Ze worden geleid door Sylvanas Windrunner en hebben als hoofdstad de Undercity.)
In het uitbreidingspakket "The Burning Crusade" werden er twee nieuwe rassen toegevoegd, namelijk:
• Blood Elves (Bloedelfen - Horde). Ze zijn de afstammelingen van de High Elves, maar nadat de Scourge hun ras bijna heeft laten uitsterven hebben de overlevenden zich de Blood Elves genoemd. Ook zijn hun bronnen van magie verloren gegaan, waardoor ze nu moeten zoeken naar nieuwe bronnen om hun lust naar magie mee te stillen.)

In het uitbreidingspakket "Cataclysm" werden er weer twee nieuwe rassen toegevoegd, namelijk:
• Goblins (Horde). Dit ras was al lang op Azeroth, en is echter zowel vriendelijk tegen de Alliance als tegen de Horde, maar een groep maakt deel uit van de Horde, is vijandig tegen de Alliance, en zal door spelers te spelen zijn.
In het uitbreidingspakket "Mists of Pandaria" werd er nog een ras toegevoegd, namelijk:
• Pandaren. Dit is het eerste neutrale ras. Het uiterlijk doet denken aan pandaberen, alleen zijn ze humanoïde en hebben ze daarom dergelijke trekken. Als men level 10 is bepaalt men naar welke faction men wenst te gaan, naar de Alliance of naar de Horde

En dat heb ik nu bij het eerste hoofdstuk.....

 
11-2-2012 17:19
0
+
-
Ik heb sommige regels dubbel staan omdat ik de tekst heb gekopieerd en geplakt en daarboven schrijf ik de tekst weer alleen dan in eigen woorden...

Maar misschien kunnen jullie anders veranderen

en als ik mijn project heb ingeleverd dan plaats ik een download link en dan kunnen jullie hem ook bekijken :D
12-2-2012 14:53
0
+
-
Damn dat is veel text, tl;dr, sorry... :D maar ziet er goed uit zover ik zie?
12-2-2012 19:44
0
+
-
Ja maar je weet per hoofdstuk 2 A4's
12-2-2012 20:55
0
+
-
Yindi-Alice is weer verslaafd aan world of warcraft xD

grtzzz Alex.
12-2-2012 22:22
0
+
-
haha neej hoor :) ik speel het wel eens bij mijn vrienden ben een night elf druid

Maar ik heb een heel hoofdstuk over WoW dan ben ik er denk ik ook wel weer klaar mee

Gr pp
13-2-2012 19:32
0
+
-
Hooi iedereen iedereen nu graag woorden voor mijn woordweb

Eerste pagina«1»Laatste pagina

Terug naar de lijst met onderwerpen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.

Bezoekers online: 6
Leden online: 0

Friendcodes.nl is niet geaffilieerd met Nintendo.
Stuur voor opmerkingen of vragen over de website, link exchanges en advertentiemogelijkheden een email naar:contact (a) friendcodes (punt) nl