Onderwerp: Black Sunshine 5 sterren!!!!!!!!!!!!!!! (ZOT :-P)
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«12»Laatste pagina
0
Ik heb Black Sunshine 5 sterren op expert! Tot vandaag dacht ik dat ik dat liedje niet eens ooit 4 sterren zou kunnen hebben. :-P
Dus: Ik ben übertrots dat ik hem 5 sterren heb :-D
\,,/_
Dus: Ik ben übertrots dat ik hem 5 sterren heb :-D
\,,/_
0
Rock Band suckt, dus GH :-P
Bijna, ik zal in elk geval weer veel groupies gekregen hebben aangezien ik weer een liedje 5 sterren heb.
Maar ik weet trouwens niet waar groupies staan op de nieuwe site :-P Kvond de oude beter.
Bijna, ik zal in elk geval weer veel groupies gekregen hebben aangezien ik weer een liedje 5 sterren heb.
Maar ik weet trouwens niet waar groupies staan op de nieuwe site :-P Kvond de oude beter.
0
Kben thuis :-P
Lol, sinds ongeveer 03.30 waren we de jongste van alle cafees xD
Lol, sinds ongeveer 03.30 waren we de jongste van alle cafees xD
0
Twee weken en dan zing, gitaar en drummen we erop los bij GHWT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
congcratulations zeggen ze altijd bij brawl als je classic mode of alstars mode voltooit hebt
0
Hoe komt het dat je nu ineens terug vriendelijk doet? Of heb je je leven gebeterd? :-P
0
Nee ik ben gewoon aardig maar mensen worden volgens mij boss als ik ze
IK OWN MET BRAWL
OF KOM DAN IK SLA JE KAPOT SNAP IE?
mensen zijn gewoon erg snal aangebrand dus binnekort gaat iedereen mij weer haten tja niks aan te doen
IK OWN MET BRAWL
OF KOM DAN IK SLA JE KAPOT SNAP IE?
mensen zijn gewoon erg snal aangebrand dus binnekort gaat iedereen mij weer haten tja niks aan te doen
0
Nee, want tegen mij was je gisteren ook niet aardig en ik heb nog nooit van me leven SSBB tegen je gespeeld.
0
dan weet niet waar het mee te maken heeft mischien het feit dat jij ouder bent dan de meeste hier en jij fat dingen daardoor minder sirieus op ofzo ik bedowl maar ik hoef toch geen sorry te zeggen he? he? he? he ? he?
0
Nee, maar je hoeft wel Guitar Hero te kopen om tegen mij te spelen. Okee?
0
dan zeg ik liever sorry want dat kost me geen geld wat ik toch niet heb sorry
Eerste pagina«12»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 10
Leden online: 1
vincentdeboer