Onderwerp: super smash bros brawl leraar
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«1»Laatste pagina
0
ik probeer me zelf een super smash bros leraar te maken ik heb zelf nu men eigen private leraar die leert me als goed en ik neem het nouw kurig om als je een leraar zoekt kan je het hier vragen als kan er maar 2 mensen gelijk helpen stuur een mailtje voor inschijving niet voor profs zoals jiz guvano shadow chaos en meer en men private leraar hoeft dit nie normale spellers
0
je kan nu lessen voor
marth sonic
meer komt nog ik weet ok nog niet als maar ik leer het snel zater dag komt lucas en lucario er bij
marth sonic
meer komt nog ik weet ok nog niet als maar ik leer het snel zater dag komt lucas en lucario er bij
0
Hehe, het is niet echt leren.
Gewoon bij iemand uitvogelen welke aanvallen een beetje snel zijn, welke sterk, zodat je weet wanneer je welke moet gebruiken...
Maar dat is mijn mening.
Gewoon bij iemand uitvogelen welke aanvallen een beetje snel zijn, welke sterk, zodat je weet wanneer je welke moet gebruiken...
Maar dat is mijn mening.
0
ruolie ja maar ze komen wel van pass
ik heb die van sonic zat gebruikt ok all verwacht je het niet op begin
sc ja maar ben nu nog in de leer
ik heb die van sonic zat gebruikt ok all verwacht je het niet op begin
sc ja maar ben nu nog in de leer
0
@Shadow_Chaos, je hebt wel gelijk, maar als je dat weet ben je al wel een heel eind, naar mijn mening.
0
ja oke maar ik wil echt goed woorden en ja je moet stappen hebben toch je begint als noob je woord een normale vechter daar naar een master en dan pro/ opschepper lol
0
Ik houd meer van dit stappenplan. :P
Noob ====> Matig niveau ======> Master/pro
En dan op elk niveau een uitweg naar opschepper. :P
Ik denk dat ik tussen matig en master in zit. :P
Noob ====> Matig niveau ======> Master/pro
En dan op elk niveau een uitweg naar opschepper. :P
Ik denk dat ik tussen matig en master in zit. :P
0
ja pro woor je meestal opschepper komt ok bij mij nu ik begin het opscheppen door te krijgen nou woord ik pro
0
ik zou best wel een paar lessen willen volgen :P
over hoe je geen opschepper word
over hoe je geen opschepper word
0
Roel kom maar op dan ;)!!!
Pm me je fc :D morge wil ik wel vegtaaa :P!
:P en dump ness voor lucas, is goede tip
Pm me je fc :D morge wil ik wel vegtaaa :P!
:P en dump ness voor lucas, is goede tip
0
eey leer school is gesloten er is nu iets nieuws dit komt later terug er is nu een 64 survivel man event
als je wil inschijven mail me dan maar
als je wil inschijven mail me dan maar
0
Maar Ness is veel cooler! Hij heeft een Mr. Saturn t-shirt!!! Nevah dump Ness voor Lucas! xD. Sinds kort speel ik ook met Ness.... Ik word weer hard ingemaakt -.-". Maar so whot, hij heeft gewoon het coolste t-shirt :3.
Eerste pagina«1»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 11
Leden online: 0