Onderwerp: wii hacken
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«12»Laatste pagina
0
wie heeft er ook het bestand op zijn wii gezet wat geoffrey 66 in zijn forum had of wie kan me ermee helpen ik kom nl niet verder
0
nou ik heb alles geinstalleerd en als ik nu dat back-upp launcher open dan geeft hij aan lang:default en dan staat er no disc found
0
uuh ik weet mischien wat,heb je wad manager?
ten 2e mischien heb je wel een verkeerd spel gebrand,of verkeerde dvd , je hebt dvd-r nodig
hopelijk lukt het
ten 2e mischien heb je wel een verkeerd spel gebrand,of verkeerde dvd , je hebt dvd-r nodig
hopelijk lukt het
0
ik heb het spel als iso gebrand en ik heb ook dvd-r dus daarom snap ik het niet
0
oke maar dan heb je niet alles van geoffrey66 zijn tuturiol gedaan toch? je moet eerst downgrade naar 3.2
0
ik wou even wat zeggen tegen whisker natuurlijk weet geoff hoe dat moet daar heb ik het ook van maar die heeft gezegd dat die niet meer op fc komt omdat hij niet op internet thuis mag van zijn ouder daarom kan ik hem ook niet vragen
0
megaman dat weet ik niet zeker ik ga dat zo even uitproberen ik hou je op de hoogte hartelijk bedankt
0
het lukt dus echt niet hier ik heb inmioddels mijn wii al terug gezet naar fabrieks instellingen en nu kom ik nog minder ver als ik eerst was
Eerste pagina«12»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 8
Leden online: 0