Onderwerp: Bespaar 699.950.000 op ANIMAL CROSSING WII
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«1»Laatste pagina
0
IK VERKOOP Rainbow feathers voor 50.000 per stuk.
normaal moet je er 700 Miljoen voor op je bank hebben staan..
Dusse...
Stuur me maar een PB
normaal moet je er 700 Miljoen voor op je bank hebben staan..
Dusse...
Stuur me maar een PB
0
Ik had er een gehad in ACWW. nu heb ik mijn poppetje overgezet naar AC wii. en nu kan ik hem bestellen voor 400
0
Jij bent echt DE loser van dit forum. Rainbow Feathers zijn NOT FOR SALE!!! En dan ga je een beetje rondliegen dat mijn Guitar Hero filmpjes fake zijn omdat je jaloers ofzo bent... Als hier 1 iemand een dikke cheater is dan ben jij het wel.
*Verwacht een kinderachtige reply die een kind van 10 jaar nog beter kan.*
*Verwacht een kinderachtige reply die een kind van 10 jaar nog beter kan.*
0
I know. Maar dan nog. Hoewel het Mees niet is, is dit toch wel een reply die een kind van 10 nog beter kan: LOOOOOOOOOOOOOOL! XD XDXD LMAOROFL COPTERXD
0
Gast ik kan hem toch kopen..
ik zal er morgen een foto van maken en dan kan je met je eigen ogen zien.
ik zal er morgen een foto van maken en dan kan je met je eigen ogen zien.
0
haha mees xD eigenlijk is het dan een manier om van gehackte spullen geld te verdiene op een niet gehackte manier wtf xD
0
Uhhh..... XD . ff nadenken..
Ja maar die rainbow feather heb IK op acww niet gehackt maar een vriend van me. maar als je het op zo'n manier bekijkt heb je toch wel gelijk xD
Ja maar die rainbow feather heb IK op acww niet gehackt maar een vriend van me. maar als je het op zo'n manier bekijkt heb je toch wel gelijk xD
0
haha :D lekker dom mr kwil er geen kopen :p hebk toch niks uit buite showen mr voeg me mr toe mijn info staat op pagina en geef ff jou gegevens
0
Jemag in mijn town langkomen hoor. er is niks gehackt aan.
ik zou niet eens weten hoe dat moet
ik zou niet eens weten hoe dat moet
0
ff omdat ik niet kan aanzien hoe iemand vals word beschuldigd voor iets,
Je kan die feathers echt bestellen ik kan het weten want ik heb acww gehad...-.-
Je kan die feathers echt bestellen ik kan het weten want ik heb acww gehad...-.-
Eerste pagina«1»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 11
Leden online: 2
daviddeboer, vincentdeboer