Onderwerp: Firework
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Eerste pagina«12»Laatste pagina
0
Ik steek geen vuurwerk af. Ben te jong en zelf vind ik het te gevaarlijk :)
0
ik steek alleen legaal af, Nin-girl-yarah, je hebt eigenlijk gelijk maar het is zo leuk!
0
Gister nog in Duitsland geweest, knalpatronen en strijkers gehaald en van die vage rotjes. Gister heb ik 1 knalpatroon uitgeprobeerd, Geweeeldiig. Je moet er wel steeds een half rotje aan vastmaken want er zitten geen lontjes aan. Ze moeten eigenlijk afgeschoten worden maar zo'n pistool heb ik nog niet :P Strijkers nog niet uitgeprobeerd, er is teveel politie hier :/
0
ja zeg gaan veel strenger controleren
gisteren zijn al de eerste boetes uitgedeelt voor eerder vuurwerk afsteken
gisteren zijn al de eerste boetes uitgedeelt voor eerder vuurwerk afsteken
0
dat nie alleen, strijkers mogen niet en die knalpatronen waren...nogal duur ^^; Die raak ik liever niet kwijt, zeker niet VOOR oud en nieuw :S
0
aleen rotjes, baby pijlen en tollen (legaal)
pas als Oud & nieuw begint..
pas als Oud & nieuw begint..
0
Mijn ouders hebben vast wel iets besteld, maar ik steek niet meer af. De kranten hebben me afgeschrikt :P.
0
Ik steek rotjes, kanonslagen (wat is het verschil?), grondbloemen, vuurpijlen, van die knalmat dingen, zo'n klein siervuurwerkpotje en aansteeklonten xD af. Allemaal wel legaal natuurlijk.
0
ik nie, het kan maar 1x per jaar!
Ik heb dus alleen legaal:
Mortieren, 1 hele grote pijl, 4 potten (2 heel erg klein, 1 gratis bij bestelling), gillende keukemeiden,en natuurlijk rotjes en grondbloemen...
Ik ben waarschijnlijk nog wat vergeten...
Ik heb dus alleen legaal:
Mortieren, 1 hele grote pijl, 4 potten (2 heel erg klein, 1 gratis bij bestelling), gillende keukemeiden,en natuurlijk rotjes en grondbloemen...
Ik ben waarschijnlijk nog wat vergeten...
0
ik voel geen verschil als iemand op straat een nitraat in onze tuin goeit of dat ik dat zelf doe
0
:P Heb ook de standaart normale shit... maar op ouderjaarsdag ga ik toch met vriende afsteke... en die hebben wel nitraatjes, strijkerstjes... en vlinders etc.
Eerste pagina«12»Laatste pagina
Terug naar de lijst met onderwerpen.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.
Bezoekers online: 14
Leden online: 3
_Tarik_, daviddeboer, vincentdeboer