Onderwerp: The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass

Terug naar de lijst met onderwerpen.

Eerste pagina«1»Laatste pagina

19-10-2007 22:27
0
+
-
Ey mensen,
Deze topper ligt sinds vandaag in de winkel, wat vinden jullie ervan? De grapichs, de gameplay en vooral de multiplayer?

En mag ik jullie Friendcode voor Zelda?
20-10-2007 09:30
0
+
-
Reshad
FC: 3265-3040-3489
20-10-2007 09:31
0
+
-
en de jouwe
???
20-10-2007 09:31
0
+
-
5155 0988 6237 naam: nate
20-10-2007 20:15
0
+
-
het is een heel vet spel heb hem gister meteen gehaalt!
Avatar van Shadow_ChaosShadow_Chaos
20-10-2007 21:30
0
+
-
Top. Ik koop hem overmorgen waarschijnlijk. B-D
21-10-2007 02:36
0
+
-
Wel een goed spel maar ik graak niet verder op die boot :P
21-10-2007 14:18
0
+
-
ik ga het dinsdag kopen
21-10-2007 19:45
0
+
-
ik heb hem sinds eergister, heb al 2 van de 3 materialen voor het phantom sword. Ik vind het spel te makkelijk. Vooral die bazen..daar rush je serieus doorheen. Heb ook al 12 power gems, 13 wisdom gems en pas 6 courage gems. Zwaard met vlammen, is vet man. Suc6 met verder spelen allen.
21-10-2007 20:32
Aangepast op: 21-10-2007 20:32
0
+
-
Geweldig spel =)
21-10-2007 21:12
0
+
-
0516 5367 3194
22-10-2007 16:33
0
+
-
270697021136
22-10-2007 16:34
0
+
-
naam: ganonlol
23-10-2007 16:05
0
+
-
UITGESPEELD:D:D

nou nou, dat waren leuke 4 dagen ;) denk doe ff rustig aan, maar langer duurde het niet
23-10-2007 16:29
0
+
-
ik dee nog ff rustiger nog niet uit dus gelukkig ik speel ook andere games tussen door want ik weet dat hij niet zo lang is dus een uurtje of 1,5 per dag dan maar!
4639-7028-9108 is mijn fc van zelda!
23-10-2007 19:52
0
+
-
ben alweer opnieuw begonnen
24-10-2007 11:31
0
+
-
lol! maar hij is zeker lauw
24-10-2007 17:56
0
+
-
sorry dat ik zo laar reageer, mijn fc is: 4897-2858-9929
24-10-2007 17:58
0
+
-
ik heb jullie allemaal toegevoegd, voegen jullie mij ook toe?
5-2-2012 16:29
-1
+
-
LETS FLOAD @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@##############################################################################################################""""""""####################################@##@#@#@#@#@#@#@#@#@#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éé @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éLETS FLOAD @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@##############################################################################################################""""""""####################################@##@#@#@#@#@#@#@#@#@#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éé @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éLETS FLOAD @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@##############################################################################################################""""""""####################################@##@#@#@#@#@#@#@#@#@#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éé @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éLETS FLOAD @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@##############################################################################################################""""""""####################################@##@#@#@#@#@#@#@#@#@#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éé @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éLETS FLOAD @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@##############################################################################################################""""""""####################################@##@#@#@#@#@#@#@#@#@#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éé @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@é

LETS FLOAD @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@##############################################################################################################""""""""####################################@##@#@#@#@#@#@#@#@#@#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éé @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éLETS FLOAD @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@##############################################################################################################""""""""####################################@##@#@#@#@#@#@#@#@#@#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éé @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éLETS FLOAD @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@##############################################################################################################""""""""####################################@##@#@#@#@#@#@#@#@#@#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éé @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éLETS FLOAD @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@##############################################################################################################""""""""####################################@##@#@#@#@#@#@#@#@#@#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éé @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éLETS FLOAD @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@##############################################################################################################""""""""####################################@##@#@#@#@#@#@#@#@#@#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@éé @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@é@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@###########################################@#@#@#@#@##@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Eerste pagina«1»Laatste pagina

Terug naar de lijst met onderwerpen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.

Bezoekers online: 18
Leden online: 0

Friendcodes.nl is niet geaffilieerd met Nintendo.
Stuur voor opmerkingen of vragen over de website, link exchanges en advertentiemogelijkheden een email naar:contact (a) friendcodes (punt) nl